15 April 2010

Berita dr lembah klang

Agak lama aku x updated blog aku nih,rasa mcm ada byk yg nak diceritakan. dari hal kerja hingga hal2 berkaitan dengan peribadi. Bermula dgn kesibukan kerja yang x sudah2,aku dah mula lali dgn cara kerja dan kesibukan kerja di tempat baru. Dalam masa yang sama,baru2 ni sempat juga aku luangkan masa balk ke tempat kerja lama di kelantan,berjumpa dengan sahabat handai serta orang yang tersayang.. hehee..
Persiapan untuk majlis kahwin sedikit sebanyak dah setel,tinggal lagi persiapan2 akhir.. masa berlalu sangat pantas,terpaksa mengejar masa dan bersedia dari semua segi,berulang alik ke kota bharu bukan lg masalah besar,masalahnya adalah kos.. Abg man di kuala balah dah bermula dgn hobi barunya,mountain bike.. impian akhirnya dah menjadi kenyataan,tahniah bro..semoga dgn adanya basikal tu,bro dapat capai apa yg diimpikan.. aku kat sini masih lagi dengan hobi berkamera,mengisi masa dengan laptop dan nikon buruk kesana kemari.. :)

0 comments: