05 September 2009

Ramadhan hampir meninggalkan kita..

Alhamdulillah,masuk hari ni dah hari yang ke 15 semua umat islam berpuasa, bersyukur sgt sebab aku diberi kekuatan untuk melaluinya.. rasanya ramadhan kali ni adalah ramadhan terbaik pernah aku lalui,Alhamdulillah banyak jgk amalan2 dan perkara yang aku buat bg menambahkan lagi pahala aku neh..huhu... Rasanya mcm x sabar nak menunggu syawal,nak balik ke kampung bertemu sanak saudara terutama emak dan abah,.seminggu lepas emak aku ada kol bgtau jgn lupa bayar balik duit upah jahit dengan duit kain untuk baju raya aku,heee.. kompom baju raya aku dah nak siap time neh, hehe... aku lebih suka & selesa mak aku tempahkan baju aku drpd aku pi hantar sendiri,lagipun tempat yg dia anta tu memang tukang jahit rasmi aku dari aku kecik lagi..

0 comments: