08 October 2009

Allah Maha Besar,,

















Jam 10malam 4 hb,aku dapat kol dr abah bgtau yg adik aku kemalangan, Alhamdulillah adik aku ngan kawannya x mengalami kecederaan yang teruk,tapi sedikit terkilan mangsa yang berlanggar dengan kereta adik aku tu maut ketika berada di hospital. Jam 3 pagi leas aku cuba tido x boleh2,aku amek kptsn balik kampung,nasib baik ada member nak teman,ada jgk member nak berborak..Aku sampai di kampung jam 12 tengahari,tupun sebab benti tido sejam lebih depan JPJ benta,xleh nak bukak mata punya pasal.
Adik aku menaiki wira bertembung dengan sebuah kereta produa kancil yang dinaiki 3 orang sekeluarga. pemandu merupakan pesara bomba dan yang meninggal adalah isterinya,sedih memang sedih tambah lagi keluarga dorang xleh nak terima kejadian nih..siap nak mengamuk cari adik aku kat hospital. Nasib baik member2 towing cover adik aku masa tu..
syukurla semua dah selamat,sekarang ni (7hb) aku dah ada di Kelantan,sampai jam 4 petang.. Macam2 hal jer..Hmmm..

0 comments: